x 

0 produktů
  1. Záruční lhůta je stanovena dle Občanského zákoníku a její platnost nabíhá dnem převzetí zboží kupujícím.
  2. Zjistí-li kupující skrytou nebo jinou vadu zboží, musí zaslat písemnou reklamaci do 5-ti pracovních dnů ode dne jejího zjištění prodávajícímu, kde může navrhnout způsob řešení reklamace.
  3. Běžné poškození zboží, které nemá vliv na funkčnost výrobku, nemůže být předmětem reklamace.
  4. Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději však do 3 týdnů od data převzetí reklamace navrhnout kupujícímu způsob vyřízení reklamace.
  5. Odmítne-li kupující navrhovaný postup vyřízení reklamace, je vedeno opakované jednání v této záležitosti. Pokud nedojde k dohodě, je reklamace předána k vyřízení právní cestou.
  6. Prodávající hradí prokázané škody způsobené vadnou dodávkou, jejíž reklamace byla uplatněna v průběhu záruční lhůty. To se však nevztahuje na škody, které byly způsobeny při instalaci, manipulaci, nevhodném zacházení, skladování, opravě zboží nebo jeho dopravě kupujícím případně třetí osobou.
  7. Zjistí-li kupující poškození zboží způsobené přepravou, nesmí potvrdit doklady o převzetí zboží, pořídí o tomto dokumentaci a uplatní odpovědnost za škodu na přepravci.
  8. Právo na reklamaci pomine, pokud:
    1. nebude podána písemně v průběhu záruční doby
    2. prodávajícímu nebyla dána příležitost prověřit reklamaci na místě (pokud o to požádá)
    3. zboží se dále používá i po zjištění vady
  9. Zaslání reklamovaného zboží zpět bude akceptováno pouze po předchozím písemném souhlasu prodávajícího.

 Reklamační protokol ke stažení zde.

 

KONTAKT

ADRESA:
Tošovická 345/5, 742 35 Odry

E-mail:
obchod@svotaplast.cz

Telefon:
+420 733 396 276

O NÁS

Společnost SVOTA plast, spol. s r.o. vyrábí plastové profily na zakázku, převážně pro stavebnictví, do nábytkářského průmyslu a zemědělského průmyslu.

×