- Záruční lhůta je stanovena dle Občanského zákoníku a její platnost nabíhá dnem převzetí zboží kupujícím.
- Zjistí-li kupující skrytou nebo jinou vadu zboží, musí zaslat písemnou reklamaci do 5-ti pracovních dnů ode dne jejího zjištění prodávajícímu, kde může navrhnout způsob řešení reklamace.
- Běžné poškození zboží, které nemá vliv na funkčnost výrobku, nemůže být předmětem reklamace.
- Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději však do 3 týdnů od data převzetí reklamace navrhnout kupujícímu způsob vyřízení reklamace.
- Odmítne-li kupující navrhovaný postup vyřízení reklamace, je vedeno opakované jednání v této záležitosti. Pokud nedojde k dohodě, je reklamace předána k vyřízení právní cestou.
- Prodávající hradí prokázané škody způsobené vadnou dodávkou, jejíž reklamace byla uplatněna v průběhu záruční lhůty. To se však nevztahuje na škody, které byly způsobeny při instalaci, manipulaci, nevhodném zacházení, skladování, opravě zboží nebo jeho dopravě kupujícím případně třetí osobou.
- Zjistí-li kupující poškození zboží způsobené přepravou, nesmí potvrdit doklady o převzetí zboží, pořídí o tomto dokumentaci a uplatní odpovědnost za škodu na přepravci.
- Právo na reklamaci pomine, pokud:
- nebude podána písemně v průběhu záruční doby
- prodávajícímu nebyla dána příležitost prověřit reklamaci na místě (pokud o to požádá)
- zboží se dále používá i po zjištění vady
- Zaslání reklamovaného zboží zpět bude akceptováno pouze po předchozím písemném souhlasu prodávajícího.
Reklamační protokol ke stažení zde.