Obchodní podmínky
Uvedené obchodní podmínky jsou obecně platné pro veškerý prodej zboží společnosti SVOTA plast s.r.o., pokud není zvláštní smlouvou stanoveno jinak.
SVOTA plast s.r.o.
Tošovická 345/5
742 35 Odry
Obsah:
- DODÁVKY
- KUPNÍ CENA
- PLATEBNÍ PODMÍNKY
- POŽADAVKY NA LOGISTIKU
- SKLADOVÁNÍ
- ZÁRUKA, REKLAMACE
- NÁHRADA ŠKODY
- JAKOST
- OSTATNÍ
A. DODÁVKY
- Dodávky se realizují na základě písemných objednávek kupujícího. Mimořádně je možno přijmout objednávku telefonicky. Z této objednávky bude pořízen písemný záznam a následně bude kupujícímu odeslán formulář "Potvrzení přijetí objednávky".
- Každá písemná objednávka musí obsahovat:
- číslo objednávky, datum
- iniciály kupujícího: adresa, kontaktní osoba nebo kdo objednávku vystavil, telefon, fax, případně mail, IČ, DIČ, bankovní spojení, číslo účtu, zápis OR nebo ŽL, osvědčení o registraci
- specifikaci požadovaného zboží tj. název zboží a jeho kód podle dodavatele, množství, balení případně jiné nestandardnní požadavky
- cenu
- požadovaný termín odběru nebo dodání
- požadovaný způsob odběru nebo dodání
- platební podmínky
- Každou objednávku vč. telefonické, je povinen prodávající písemně potvrdit nejpozději do 24 hodin a zašle potvrzení kupujícímu elektronicky, faxem nebo poštou „Potvrzení o přijetí objednávky“. To platí i v případě, že prodávající nebude moci splnit některý z požadavků kupujícího. V „ Potvrzení o přijetí objednávky “ nebo telefonicky navrhne prodávající kupujícímu změnu nebo návrh jiného řešení.
- Pokud kupující "Potvrzení o přijetí objednávky" odsouhlasí nebo se k němu do 24 hod. nevyjádří, považuje prodávající objednávku vč. případných změn za závazné.
- V případě, že kupující zjistí nesrovnalosti mezi svým požadavkem a potvrzením o přijetí objednávky je povinen do 24 hodin o těchto nesrovnalostech informovat vždy písemně prodávajícího.
- Pokud nebude prodávající upozorněn na rozpory mezi požadavkem zákazníka a potvrzením o přijetí objednávky, nebude na něj brán zřetel.
B. KUPNÍ CENA
- Kupní cena je součástí objednávky a „Potvrzení o přijetí objednávky“. Je stanovena kupní smlouvou, cenovou nabídkou nebo jinou dohodou mezi kupujícím a prodávajícím. Po objednání zboží je kupní cena vždy uvedena v "Potvrzení o přijetí objednávky". Cena je EXW Odry, není-li dohodnuto jinak.
- V dodávkách mimo území ČR jsou v cenách zahrnuty nevratné obaly, jsou uváděny v EUR, EXW Odry, Tošovická 5, není-li dohodnuto jinak. Po propuštění zboží ze závodu prodávajícího, přechází veškerá rizika spojena se zbožím na kupujícího, vyjma případů, kdy přepravu hradí prodávající.
- Ceny jsou platné po dobu platnosti kupní smlouvy, případně časově omezené cenové nabídky mezi prodávajícím a kupujícím. V případě, že není uzavřena mezi kupujícím a prodejcem smlouva o cenách výrobků, vyhrazuje si prodávající právo na změnu cen, aniž by byl povinen o této skutečnosti předem informovat kupujícího.
- Kupující se zavazuje zaplatit za odebrané zboží kupní cenu. Podmínkou přechodu vlastních práv ke zboží je úplné zaplacení kupní ceny na účet prodávajícího.
- Podle nařízení vlády č. 142/1994 Sb.z vyfakturované (dlužné) částky a to opakovaně, za každý započatý den prodlení.
- V případě, že kupující požaduje dodání zboží na požadovanou adresu, je cena za dopravu zahrnuta v ceně zboží nebo jsou náklady na dopravu fakturovány samostatně, pokud není dohodnuto jinak.
C. PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Není-li dohodnuto jinak na základě kupní smlouvy nebo vzájemné dohody, je požadovaná celá platba smluvní ceny v hotovosti nebo převodem na bankovní účet prodávajícího.
- Při platbě v hotovosti nebo předem je odběrateli poskytnuta sleva 2% při celkovém odběru nad 20.000,- Kč nebo 3% při celkovém odběru nad 50.000,- Kč, není-li dohodnuto jinak, to je stanovením individuálních podmínek nebo cen, při kterých slevu již nelze uplatnit.
- Faktura (daňový doklad) bude vystavena nejpozději druhý den od expedice na základě dodacího listu a odeslána na adresu kupujícího.
- V případě, že si odběratel neodebere zboží ve sjednaný den nebo ve sjednané lhůtě, je prodávající oprávněn vystavit fakturu s datem plnění, kterým je sjednaný den odběru.
- U nestandardních výrobků nebo výrobků na zakázku je požadovaná platba vždy předem nebo v hotovosti, není-li dohodnuto písemně jinak. U těchto výrobků hradí kupující předem 50% nákladů na výrobu nástrojů a zbylých 50% po odsouhlasení výrobku.
D. POŽADAVKY NA LOGISTIKU
- Prodávající je povinen pro každou dodávku zajistit řádné balení, úměrné povaze zboží, a použitému typu dopravy.
- Prodávající vyúčtuje kupujícímu hodnotu vratných obalů v plné výši pořizovací hodnoty. U dřevěné palety je to záloha 200,- Kč/ks + DPH. Záloha se vrací v plné výši, pokud budou palety vráceny do 6 měsíců od expedice zboží. Za každý měsíc prodlení se ze zálohy odečítá 10% z ceny. Pokud nebudou obaly vráceny do 1 roku, záloha se nevrací a současně dojde k vyúčtování zálohovaných obalů. + příslušná sazba DPH. Při vrácení obalů se posoudí jejich stav a při vážném poškození se odečítají od zálohy náklady na jejich opravu.
- Náklady na přepravu vratných obalů zpět k prodávajícímu hradí kupující.
- Dodávky budou uskutečněny v termínu, který je uveden v „Potvrzení přijetí objednávky“.
- V případě, že kupující požaduje v rámci své objednávky zajistit přepravu zboží na místo určené kupujícím, je povinen v objednávce uvést:
- přesnou adresu místa určení, kontaktní osobu s telefonním a faxovým spojením, způsob odeslání (přepravní služba, Česká pošta, vlastním vozem apod.)
- Na každém místě dodání bude určeným zástupcem kupujícího provedena pečlivá přejímka zboží, zda dodávka neobsahuje zjevné vady (sortiment, množství, neporušení obalů). V případě zjištění neshody kupující neprodleně telefonicky nebo e-mailem informuje prodávajícího o této zkušenosti.
- V případě množstevní vady dodávky, bude tato uvedena v dodacím listě a prodávající je povinen neprodleně vadu napravit.
- Kupující je povinen zajistit vykládku zboží nebo nakládku vratných obalů na vlastní náklady.
E. Skladování
1 Profil je nutné skladovat v suchých prostorách ve vodorovné poloze bez přímého slunečního záření nebo jiného tepelného sálání. Maximální doporučená doba skladování je 24 měsíců a profily s PE páskou nebo molitanovou páskou je možno skladovat max. 18 měsíců.
F. Záruka, reklamace
- Záruční lhůta je stanovena dle Občanského zákoníku a její platnost nabíhá dnem převzetí zboží kupujícím.
- Zjistí-li kupující skrytou nebo jinou vadu zboží, musí zaslat písemnou reklamaci do 5-ti pracovních dnů ode dne jejího zjištění prodávajícímu, kde může navrhnout způsob řešení reklamace.
- Běžné poškození zboží, které nemá vliv na funkčnost výrobku, nemůže být předmětem reklamace.
- Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději však do 3 týdnů od data převzetí reklamace navrhnout kupujícímu způsob vyřízení reklamace.
- Odmítne-li kupující navrhovaný postup vyřízení reklamace, je vedeno opakované jednání v této záležitosti. Pokud nedojde k dohodě, je reklamace předána k vyřízení právní cestou.
- Prodávající hradí prokázané škody způsobené vadnou dodávkou, jejíž reklamace byla uplatněna v průběhu záruční lhůty. To se však nevztahuje na škody, které byly způsobeny při instalaci, manipulaci, nevhodném zacházení, skladování, opravě zboží nebo jeho dopravě kupujícím případně třetí osobou.
- Zjistí-li kupující poškození zboží způsobené přepravou, nesmí potvrdit doklady o převzetí zboží, pořídí o tomto dokumentaci a uplatní odpovědnost za škodu na přepravci.
- Právo na reklamaci pomine, pokud:
- nebude podána písemně v průběhu záruční doby
- prodávajícímu nebyla dána příležitost prověřit reklamaci na místě (pokud o to požádá)
- zboží se dále používá i po zjištění vady
- Zaslání reklamovaného zboží zpět bude akceptováno pouze po předchozím písemném souhlasu prodávajícího.
G. NÁHRADA ŠKODY
- Pokud dojde ke zrušení objednávky, zaplatí kupující v případě již rozpracované zakázky, vynaložené zpracovací náklady do okamžiku zrušení smlouvy.
H. JAKOST
- Prodávající poskytne na vyžádání písemné ujištění o shodě, certifikáty, případně zkušební protokoly, pokud se na vyráběné zboží vztahují.
I. OSTATNÍ
- Změna, zrušení nebo odstoupení od objednávky, případně kupní smlouvy je možné pouze na základě písemné dohody smluvních stran.
- Ostatní vztahy se řídí výhradně podle obecně platných právních předpisů České republiky.
- Všechny spory vznikající z obchodního vztahu mezi kupujícím a prodávajícím budou řešeny vzájemným jednáním stran s cílem uzavřít dohodu o předmětu sporu.
- Smluvní vztahy se výslovně dohodly na tom, že jakékoliv spory z titulu smluvních vztahů budou s konečnou platností rozhodovány příslušnými soudy České republiky. Smluvní strany se dále dohodly na tom, že ve smyslu ustanovení § 89a zákona č. 99/1963 Sb. Občanský soudní řád, bude pro rozhodování případného sporu místně příslušným Krajský soud v Ostravě.
Kategorie produktů
Ke stažení
Kontakty
Příjem a vyřizování objednávek:
Tel.: +420 556 315 228
mobil: +420 733 396 276
E-mail: obchod@svotaplast.cz
